۴ پاسخ

سلام عزیزم هرکسی ی نظری داره آبجی منم بیمه کرد بچه هاشو بعد دوسال دیگه قظعش کرد و ماهیانه پول بیمه رو براشون میداد پارسیان و همچنان طبق نرخ بیمه هرماه پارسیان میخره براشون پس انداز میکنه

من پسرمو از وقتی دنیااومد بیمه عمر کردم

منظورت بیمه عمره ؟؟ اره من از روزی که بدنیا اومد دارم براش بیمه واریز میکنم ماهی یه تمن

خواهر من دخترش و بیمه کرده چند ساله خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی