۳ پاسخ

چ عالی

دختر منم همش یبوسته باید بگیرم بهش بدم

پسره منم یبوست هست همیشه. امروز بهش توت فرنگی دادم ۳بار پی پی کرد😅😅😅

سوال های مرتبط