بنظرم جدا بزن
واکست ۱۸ ماهگی خیلی سنگین
من پسرم تا ۲روز راه نمیتونست بره همش باید بغلش میکردم تابش میدادم رو پاهام میخابوندم بهونه گیر میشن
به نظرم جدا بزن آخه هم واکسن 2ماهگی اذیت داره هم 18ماهگی نمیتونی همزمان به هردو برسی خیلی اذیت میشی خودت
واکسن ۱۸ماهگی سخته تب داره و درد بنظرم باهم بزنی نمیتونی همزمان دوتارو مراقبت کنی
۱سال ونیم واکسن خیلی سختیه
به نظرم چون آخرین واکسن نوزادی دخترته مشکلی ایجاد نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.