۵ پاسخ

بنظرم جدا بزن
واکست ۱۸ ماهگی خیلی سنگین
من پسرم تا ۲روز راه نمیتونست بره همش باید بغلش میکردم تابش میدادم رو پاهام میخابوندم بهونه گیر میشن

به نظرم جدا بزن آخه هم واکسن 2ماهگی اذیت داره هم 18ماهگی نمیتونی همزمان به هردو برسی خیلی اذیت میشی خودت

واکسن ۱۸ماهگی سخته تب داره و درد بنظرم باهم بزنی نمیتونی همزمان دوتارو مراقبت کنی

۱سال ونیم واکسن خیلی سختیه

به نظرم چون آخرین واکسن نوزادی دخترته مشکلی ایجاد‌ نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه💕حامی💙 مامان پناه💕حامی💙 ۳ ماهگی
تجربه من از واکسن پناه و حامی ❤️

پناه واکسن ۱۸ ماهگی داشت
حامی هم واکسن ۲ ماهگی

همه میگفتن جفتشون سنگینه با هم نزن ولی من دلو زدم ب دریا و هردو رو با هم واکسن زدم و رفتم خونه مامانم

پناه رو از مرکز بهداشت خودم با پا بردم پارک و کلی باهاش راه رفتم و بازی کردم که واکسن تو پاش پخش شه
حامی رو هم خواهر زادم برد خونه تا من برگشتم قشنگ قطره هاشو داده بودو حوله سرد گذاشته بود

و امااااااا اخر شب😂😂

حامی خداروشکر هر ۴ ساعت استا دادیم و حوله سرد گذاشتیم خیلی اذیت نشد 😍

اما پناه نمیزاشت حوله سرد بزارم قطره استا هم نمیخورد همشو تف میکرد بیرون یکم درد داشت و تب 🥲

دیگه من تا صب همش چک میکردم تبشو خداروشکر کم کم پایین اومد

و دیگه از فرداشم کاملا عادی بود اذیت نشد اما ی مقدار تبو داشت ک

بردمش تو حیاط و اب بازی کردیم تبش میومد پایین😇

وزن پناه ۱۸ ماهگی ۱۰۹۰۰ و قدش ۸۲
وزن حامی ۲ ماهگی ۵۳۰۰ و قدش ۶۰

پناه از یکسالگی تا ۱۸ ماهگی فقط ۹۰۰ گرم اضاف داشته ک اونم ب قول باباش اومدیم خونه اون ۹۰۰ گرمو رید😂😂
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۲ ماهگی