۳ پاسخ

عزیزم برا ساک بیمارستان من لباس بیمارستانیشو با یه دست لباس اضافی برا احتیاط بردم .
مای بیبی و پستونک و شیرخشک‌و شیشه شیر
قنداق یا پتو دور پیچش

برا خودتون فلاکس و لیوان و قند و چای و قهوه فوری
میوه آناناس و آبمیوه هلو
کمپوت انجیر

شیرخشک حتما ببر چون اولش ممکنه شیر نداشته باشی یا بچه نتونه سینتو بگیره اذیت میشه از گشنگی اگه سزارین یا بی حسی هستی حتماااا کافی میکس زیاد ببربا خودت لباس دودست کافیه برا بچه پتو دورپیچ پوشک پماد کودک زینک ام بردار ممکنه پاش بسوزه توپوشک

اره یه زیرانداز ببر خودشون میزارن ولی من میگم باشه بهتره برا نینیم میبرم شیر خشکم قاچاقی ببر ولی ترجیحا با سرنگ یا قاشق یا لیوان بده بچه نبره از سینه شب اوا بیمارستان همه بچه ها گریه میکنن چون مادرا شیرندارن من یه قوطی بردم دادم همه خوردن بخش ساکت شد🤣🤣🤣

سوال های مرتبط