۹ پاسخ

منم جشن نگرفتم احساس میکنم خز شده یه دورهمی خودمونی بنظر من البته بهتره

ختنه کردم ولی جشن نگرفتم

منم ختنه کردم ولی جشن و مهمونی نگرفتم پسرم انقدر گریه میکرد اصلا به اینطور چیزا فکرنکردم فقط شبش خانوادم یه کیک کوچیک گرفتم همینطوری که توبغل همسرم خواب بود باکیک یه عکس گرفتم یادگاری بمونه خیلی مختصر و مفید😁

بخیال بابا مگ عهد بوقه

جشن نگرفتم

منم نگرفتم دیگه قدیمی شده این کارا

ما ختنه کردیم پسرمو ولی جشن نگرفتیم

منم جشن نگرفتم

یه کیک بگیر بنظرم و بادبادک و ژله و دسر و اینا خیلی مختصر خانواده خودتو شوهرتو دعوت کن برا شام اگه دوست داشتی اگه نه بعد شام

سوال های مرتبط