۸ پاسخ

اینا چجوریه به عنوان شیر میدین یا غذا ؟

ازکجاباید خرید و اینکه جای شیرخشک میدیداون وکسی اطلاع داره لطفاراهنمایی کنه وقیمتاشون چنده

اینفترینی من دادم چندباری خیلی خوبه پر از ویتامینه

شیر بااایی رو میگم

از کجا گیر اوردین

برا ما كه تأثيري نداشت

فسفوویت هم که معرکه اس طعمشو اکثرا دوس دارن…

اینفترینی پر مواد مغزی و ویتامینه من ترسیدم بگیرم ولی تو فکرمه تو ۵ ماهگی بخرم براشون

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی