اینا چجوریه به عنوان شیر میدین یا غذا ؟
ازکجاباید خرید و اینکه جای شیرخشک میدیداون وکسی اطلاع داره لطفاراهنمایی کنه وقیمتاشون چنده
اینفترینی من دادم چندباری خیلی خوبه پر از ویتامینه
شیر بااایی رو میگم
از کجا گیر اوردین
برا ما كه تأثيري نداشت
فسفوویت هم که معرکه اس طعمشو اکثرا دوس دارن…
اینفترینی پر مواد مغزی و ویتامینه من ترسیدم بگیرم ولی تو فکرمه تو ۵ ماهگی بخرم براشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.