۳ پاسخ

من ۴ ماه ازختنه پسرام گذشته هنوزم بعدهر بار پوشک کردن میشورمو وازلین میزنم

معلومه

معموله دیگه یا یه قسمتش فرو رفتن یا چسپیدن،با چربش کنی یه مدت و سعی کنی پوشکش زود ب زود عوض کنی زیاد تو رطوبت نباشع

سوال های مرتبط