دکتر پسرمن اینارو داد خوبشد بچم
قطره پلارژین
اسپری دهانی
با یه قطره بینی سدیم کلراید
من دخترم ۲۰ روزش بود سرما خورد
دماغش کیپ شد
دکتر بهش قطره و اسپری بینی داد و بعدش پوآر کنی
قطره و اسپری سدیم کلراید و تا یک هفته بیشتر نه قطره بتامتازون برای کیپی بینی
البته اگه نزدیک ۲ ماه داره قطره پلارژین هممیتونی بدی
نوزاد زیر دو ماه خیلی بعیده سرما بخوره
احتمالا رفلکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.