سلام تو هفته ۱۵ بابد خیلی گرسنه باشیم؟من اینطوری نیستم عادیه؟

۵ پاسخ

نه عزیزم طبیعیه منم نبودم از هفته ۱۸ به بعد شکمو میشی همش دلت میخواد بخوری 🤭😂

منم نیستم

تو هفته من هنوز زیاد گرسنه نمیشم گاهی وقتا فقط صبح احساس میکنم اونم قابل تحمل هست هنوز.هفته‌های بالاتر دیگه جوری گرسنه میشی تا چیزی نخوری خوابت نمیبره صبح

منم خیلی گرسنه نیستم گاهی گرسنه میشم

نه عزیزم‌منم اینطوری نبودم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی👶 مامان نی نی👶 هفته سی‌وهفتم بارداری