خوردن دمنوش به و گل محمدی تو این دوران ضرر نداره ؟

۶ پاسخ

به میخورم خیلی خوبه

گل‌محمدی روون‌میکنه نخوری بهتره

به که خوردنش عالیه،، منم میخوردم،، اما گل محمدی ن چون هم گمرمه هم قاعده اوره،، ممکنه یکم دل درد بشی

من یه بار دکتر رفته بودم یه خانمی که در هفته های بالا بود دچار التهاب رحمی شده بود و دلیلش هم خوردن دمنوش زنجبیل و گل محمدی و گرمیجات بود . دکتر بهش کلی قرص داد . بهتره اصلا زیاده روی نکنی در خوردنش

نه من میخورم همیشه

به خوبه ولي گل محمدي چون گرمه زياد نخوري بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد