به میخورم خیلی خوبه
گلمحمدی روونمیکنه نخوری بهتره
به که خوردنش عالیه،، منم میخوردم،، اما گل محمدی ن چون هم گمرمه هم قاعده اوره،، ممکنه یکم دل درد بشی
من یه بار دکتر رفته بودم یه خانمی که در هفته های بالا بود دچار التهاب رحمی شده بود و دلیلش هم خوردن دمنوش زنجبیل و گل محمدی و گرمیجات بود . دکتر بهش کلی قرص داد . بهتره اصلا زیاده روی نکنی در خوردنش
نه من میخورم همیشه
به خوبه ولي گل محمدي چون گرمه زياد نخوري بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.