از علائم بارداریتون بگین چطور بودین

۱ پاسخ

هیچ علائمی نداشتم،نه علائم پریود نه علایم بارداری ،
چون حتی علائم پریودی نداشتم برام عجیب بود بخاطر همین تست زدم ودیدم مثبت

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری