۵ پاسخ

ن بابا فرشته نگهبان دارن
دخترمن اینقد خورده اینور اونور
بچن دیگه

مث دختر من با اینکه خیلیییی مواظبم ولی یبار افتاد من شیرش دادم نذاشتم دو ساعت بخابه خداروشکر خوب بود و بالا نیاورد

پسر منم ی بار افتاد .حواست باشه بالا آورد بی‌حال بود

دور سرش نگاه کن ببین زخم نباشه

تا دو ساعت نذار بخوابه و اگه استفراغ کرد و خواب آلود شد ببر دکتر

سوال های مرتبط