۲ پاسخ

پسرمنم از رو مبل افتاد من بردمش دکتر ازش سیتی و عکس و سونو گرفتن چیزیش نبود ولی دکتر گفت تا ۴۸ساعت اگه بالا آورد زیاد اگه بی حال و خواب آلود بود حتما ببرش بستری کن ،اگه همون لحظه گریه کرد ک خوبه ولی اگه گریه نکرده ببرش نشون بده نگران نباش چیزی نیست دلتو بد راه نده عزیزم

عزیزم اگه خدای نکرده سرش ضربه خورده نخوابونش

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری