پسرمنم از رو مبل افتاد من بردمش دکتر ازش سیتی و عکس و سونو گرفتن چیزیش نبود ولی دکتر گفت تا ۴۸ساعت اگه بالا آورد زیاد اگه بی حال و خواب آلود بود حتما ببرش بستری کن ،اگه همون لحظه گریه کرد ک خوبه ولی اگه گریه نکرده ببرش نشون بده نگران نباش چیزی نیست دلتو بد راه نده عزیزم
عزیزم اگه خدای نکرده سرش ضربه خورده نخوابونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.