۵ پاسخ

دختر من هم از رو مبل افتاده هم تخت
اگه بالا نیوورده نگران نباش

دختر منم دیشب افتاد کلی گریه کرد یکم پیشونیش قرمز شد الان خوبه. اگه بالا نیاورد و هشیار و فعاله مشکلی نیست من که توبه کردم رو تخت بزارمش.

پسر منم هفته پیش افتاد دماغش خون اومد بردم بیمارستان که عکس بگیرن گفتن نه همون موقع گریه کرد بعد گفتن اگه بالا آورد و حالت هاش طبیعی نبود بیارش یه ساعت اونجا موندیم اوکی بود دیکه اومدیم خونه
اگه همه چیز پسزت طبیعیه که لازم نیس دکتر اما نزار بخوابه یکم سرگرمش کن

چند بار تو گهواره دیدم بچه هاشون از تخت افتادن پایین خب نزارین خواهران گرامی از چهار ماهگی بچه تنها رو تخت نزارین دیگ غلت میزنن نوزاد که نیستن یه جا بند بشن نه تنها رو تخت بلکه رو مبل هم نزارین بعدش خودتون عذاب وجدان بگیرین

نزار بخوابه ی نیم ساعت یک ساعت
اگه استفراغ نکرد ، ورم و بی‌قراری نداشت جاییش چیزیش نیست

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری