اول صبحی با ویار های بای 😂

تصویر
۳ پاسخ

بابا خوشبحالتون ویار میکنید من چیزی دلم نیمخاد😂

منم دیشب های بایو با ماست میخوردم شوهرم نگام میکرد سرتکون میداد تو دلش حتمامیگفته خدایا چ زنی بود دادی ب من🤣

نوش جونت

سوال های مرتبط