منم همینجوریم...مدااام زرداب بالا میارمچون سر صبح معده خالی هست و چیزی توش نیست زرداب بالامیاری.
من صبح ب صبح ناشتا ی دونه دمیترون میخورم دیگه بالا نمیارم
از ۱۰ هفته حدودا میخورم تا الان
امروز اولین روزیه ک دمیترون نخوردم و صبح سریع صبونه خوردم و بالا نیاوردم فعلا😂۱۷ هفته و ۱ روزم
شاید نی نی پسر باشه
آره عزیزم طبیعی منم همین طور بودم
خیلی تلخه ی چی بخور منم همینطور بودم
منم اینجوریم گلم معده ات خالی باشه اینجوری میشه خیلی تلخه ی چیز بخور اینجوری دیگه نمیشی
من تا ماه آخر زرداب بالا میاروردم میگن طبیعیه سم های بدنت رو بالا میاری خیلی خوبه
اتفاقا خیلی خوبه بالا اوردن اون زرداب ک تلخم هست
خیلی به خودت برس عزیزم چیزهای مقوی بخور بعدش
چیزی تو معدت نبوده ک بالا بیاری ،زرد اب اوردی بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.