۸ پاسخ

منم همینجوریم...مدااام زرداب بالا میارم‌چون سر صبح معده خالی هست و چیزی توش نیست زرداب بالامیاری.
من صبح ب صبح ناشتا ی دونه دمیترون میخورم دیگه بالا نمیارم
از ۱۰ هفته حدودا میخورم تا الان
امروز اولین روزیه ک دمیترون نخوردم و صبح سریع صبونه خوردم و بالا نیاوردم فعلا😂۱۷ هفته و ۱ روزم

شاید نی نی پسر باشه

آره عزیزم طبیعی منم همین طور بودم

خیلی تلخه ی چی بخور منم همینطور بودم

منم اینجوریم گلم معده ات خالی باشه اینجوری میشه خیلی تلخه ی چیز بخور اینجوری دیگه نمیشی

من تا ماه آخر زرداب بالا میاروردم میگن طبیعیه سم های بدنت رو بالا میاری خیلی خوبه

اتفاقا خیلی خوبه بالا اوردن اون زرداب ک تلخم هست
خیلی به خودت برس عزیزم چیزهای مقوی بخور بعدش

چیزی تو معدت نبوده ک بالا بیاری ،زرد اب اوردی بالا

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری