اینم از غول آزمایش قند😂😂

تصویر
۴ پاسخ

برا این ازمایشم ادرار اول صبحم میخان چون من واقعا سختمه ادرارمو نگهدارم شبا دوسه بار بیرون میرم بخام‌نگهدارم‌میترکم

سلام مگه چند بطری باید بخوریم

مال من خیلی شیرین یخ بود ۱دقیقه ای خوردم خوشمزه‌بود

تصویر

منم باید هفته دیگه بدم مزش چطوره!؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهفتم بارداری