شیر خشک باید بخرم🤔؟؟!! چه برندی از همه بهتره؟!و

۶ پاسخ

من برای بیمارستان یه دونه میخرم چون سزارین هستم سر دخترم شیر نداشتم همون اول باعث شد بچه زردی بگیره چون خوب شیر نخورده بود
الان میخام شیرخشک ببرم اسمشم گیگوز

آپتامیل ولی از همه بهتره راحت بچه شکمش کار میکنه

ببلاک خیلی چاق کننده هست

من یدونه اپتامیل خریدم تا ببینم بعدش چی پیش میاد ، اپتامیل پرونترا ، میگن این جدید تر و بهتره هضمش

من شنیدم اپتامیل خوبه

میگن اپتامیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری