کسی قرص حالت تهوع مصرفف میکنه و اثر میکنه یا نه

۳ پاسخ

تا 13هفته کمتر میشه

اثر میکنه ثلی مضرن🫠 تحمل کنی بهتره میگن

قرص دمیترون میگن زیادیش،مضره برای جنین دکتر به من قرص ب ۶ داد خیلی اثری هیچ کدوم ندارن و روند طبیعی باید طی بشه با تکه کشک گوشه دهنم یا آلبالو خشکه یا تخمه آبلیمویی جلوی بالا آوردن رو میگیرم ولی تاثیر خیلی نداره روی یک استکان آب جوشیده کمی پودر زنجبیل بریز بخور معدتو گرم نگه دار بعد از خوردنش بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان سبحان وتودلی🤰 مامان سبحان وتودلی🤰 هفته سیزدهم بارداری