منننن خیلی پروسه ترسناکیه برام
من من
منم نگرفتم
من🫡🫡🫡🫡
من
پسرم اصلا نمیاد دسشویی
من ، یه بسته پوشک هم بیشتر ندارم شوهرم میگه دگ نمیخرم
من هنوز نگرفتم
من یک بار 18ماهگی خودش پوشک درمیوورد شروع کردم دیدم دستشویی نمیاد اصلا متوجه نیس فقط پوشک دوست نداره یکبارم الان دوروز تلاش کردم ولی کل زندگی شماره 1و2روهم میزنه باز چیزی نمیگه حتی تو مای بیبی هم میزنه میگ نزدم حالیش میشه که باید رو صندلی بشینه جیش کنه ولی بااینکه هر نیم ساعت میبردم بازم میومد بیرون کارشو میکرد دیگ فر ش شسته به گند کشیده شد دیدم الآنم متوجه نمیشه گذاشتم اخرای تابستون ببینم میگ یا نه
من چون احساس میکنم زوده و الان امادگیشو نداره
من با افتخار 😂
من من 🤗😂😂
منم نگرفتم😑😂
منم نگرفتم آن شاالله خرداد ماه استارتشو میزنم هرچند الان در حال آماده سازی ذهن هستیم
منم نگرفتم انشالله تابستون الان آمادگی ذهنی می کنیم کتاب بازی با عروسک ها
نگران نباش
خیلیا😜
من خونه تکونی عیدم نکردم
منتظرم این مدرسه مجازی تموم شه،از مدرسه پسرم خلاص بشم،بعد توی یه زمانی که کاملا آزاد و رها هستم ،با دخترم شروع میکنم
من من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.