حالا رژیم گرفتن من جالب بود. پارسال برج ۸تصمیم گرفتم لاغرکنم .۷۸کیلو بودم . تو مدت ۳روز ۲کیلو کم کردم کلا رژیمم ۱۰روز بیشتر طول نکشید شدم ۷۰ و رژیم و ول کردم در کمال ناباوری از همون پارسال تا الان رو ۷۰ استپ کردم . لاغر شدم خیلی راضیم اصن فک نمیکردم رژیم برا من اینقدر راحت باشه . چیز خاصی هم نمیخوردم همه چی درست میکردم حتی سرخ کردنی فقط مقدار غذامو کم کردم مثال اول ی بشقاب کاهو میخوردم بعد غذا هرچی بود درحد چند قاشق یا چند لقمه میخوردم . ورزشم فقط حلقه میزدم و طناب .
چجوری ؟؟؟🥲
چطوری؟
باریکلا اراده🌹
یه چی بگم تا وقتی داری وزن کم میکنی ک هیچی مووفق باشی ولی وقتی ک با خودت فک کردی کافیه و دیگ بسه و لاغرتر نمخام بشم اون موقع خیلی خطرناکه و موااااظبت میخاد از زحمتی ک کشیدی یهو ب خودت میای میبینی همش برگشته خیلی مراقب خوراکت باش عزیزم😘
تبرررریک😍❤️👏👏✊✊✊
باریکلا 👏👏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.