کسی گروه میخواد چت کنه تو بله به ایدیم پیام بده لینک بدمmahsa7900@
عالیه من 20کیلو کم کردم بعداز شیر گرفتن دخترم دوباره شروع میکنم
ولی بیشترررررین تاثیری ک رژیم روم گذاشت،رژیم کتوژنیک بود،هرچقدددد ک دلت بخوادمیتونی بخوری درحدی ک سیرشی کاملا اما فقطططط با پروتئین مرغ وگوشت وماهی تخم مرغ میوه هم فقط هندوانه،توی ی ماه۵کیلو کم کردم عالی بود
من با فست۱۶ساعته و حذف کامل قندوشیرینیجات،و روزی ی ساعت پیاده روی ویا رقص،از۹۶رسیدم ب۶۸فک کنم توی ۵ماه کمتر
اینو اسکرین گرفتن دقیق اطلاعی ندارم
فست برای من فقط وقتی خوبه که توی اون چند ساعت آزاد هم خیلی کم بخورم وگرنه اصلا اثر نداره
فقط به تنهایی فست که کم نمیکنی
یعنی فست باشی بعد تو تایمی که میخوری هر چی بخوای بخوری تاثیری نداره
باید ۱۴ الی ۱۶ ساعت فست باشی
تایمی هم که میخوری و فست نیستی ، کالری شماری کنی رژیم باشی
فقطم یک نهایتا دوماه فست بگیر
بدن شدیدا افت میکنه و آسیب می زنه و اصن دیگه تاثیری برات نداره بدن عادت میکنه
فست فقط باید زمانی گرفته بشه که میخوای شوک بدی به بدنت
معمولا برای کسایی توصیه میکنن که یه تایمی استپ وزنی می کنن با هیچی وزن نمیاد پایین
عین من بعد زایمانم اینطوری شده بودم
فست داد بهم که شوک بده به بدنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.