ب نظرم ماشفیت بخور ب خودتو سختی نده این همه
بایپس معده کردم راحت شدم
من تازه میخوام فست بگیرم.
فست خیلی خوبه جلوگیری میکنه از ریزه خواری منم رژیمم تا ۸ و ۹ شام میخورم دیگه به جز آب و دمنوش و چایی چیزی نمیخورم تا ۱۶ ساعت بعد
از ۸شب تا ۹صب هیچی نباید بخوری جز اب فکرکنم همچین چیزیه
سلام شما بچه هم شیر میدین ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.