۶ پاسخ

ب نظرم ماشفیت بخور ب خودتو سختی نده این همه

بایپس معده کردم راحت شدم

من تازه میخوام فست بگیرم.

فست خیلی خوبه جلوگیری میکنه از ریزه خواری منم رژیمم تا ۸ و ۹ شام میخورم دیگه به جز آب و دمنوش و چایی چیزی نمیخورم تا ۱۶ ساعت بعد

از ۸شب تا ۹صب هیچی نباید بخوری جز اب فکرکنم همچین چیزیه

سلام شما بچه هم شیر میدین ؟؟

سوال های مرتبط