سلام چرا من هندوانه میخورم بعدش کمر درد و پهلو درد میگیرم

۷ پاسخ

منم همینجوری شدم فکر کردم سنگ کلیه گرفتم.
بعد سه روز خوب شدم.
سردی و نفخ هندوانه است

سردی هندوانه خیلی زیاده اذیت میکنه بعدش حتما آبجوش و نبات بخور که البته هر دو قند بالایی داره

نخور کلا برا معده خوب نیست الان که بارداری تاثیرشو بدتر نشون میده

چون طبع هندوانه سرده

سرده بعدش نبات زنجفیل بخور یا خرما

سردیه عزیزم بزا یکم گرم شه بخور از یخچال در آوردی زود نخور

بنظرت روده هات نیست ؟

سوال های مرتبط

مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری