۱۶ پاسخ

الهی بمیرم براش طفلیو ببر دکتر😥

عزیزم پماد ریکاو بزن

واقعا کههههه چرا مراقب نیستی😭

حتما ببر دکتر

اخ خدا🥲🥺😔

الهی بمیرم 😪
کرم سوختگی پناتن میگن خوبه سیسمونی فروشیا دارن

اخ الهیییی بمیرم چه دردی کشیده😖😖

عزیزم حدود یک هفته طول میشکه تا خوب بشه پسر منم هفته قبل دستشو چسبوند براش پماد سوختگی مینو بزن آب رو آتیشه خیلی زود خوب میشه درد و عذاب بچه رو هم کم میکنه چون با روغن ماهی درست شده برو داروخونه بگو روغن سوختگی مینو بدن روی سوختگی هم نمیبندن تا خشک بشه وگرنه سوختگی که اب میده اون گوشت دستشو میخوره

الهی بگردم طفلک بچه چقدر درد می‌کشه 😞😞منم بچم هم سمت بخار ی می‌ره جیغ داد میکنم می‌ترسه میاد اینور نمی‌دونم چه علاقه ایی به بخاری دارند

عزیزم سوختگی رو نبند
پماد برن بزار ازاد باشع

اخی عزیزم دلم کباب شد 😭

الهي بميرم براشششش
پلاتن بزن براش اگه تونستي اصلشو پيدا كني

الهی 😖
خواهر منم بچه بوده همینجوری شده
مامانم هر بار می‌برده حموم حنا میذاشته براش

بمیرم براش

دخترمنم سوخت بچم الفابزن براش

بگردم براش 😭 توروخدا مواظب باشبن دیگه😭😭 ببرش دکتر ببینه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی