۵ پاسخ

پیش دکتر کلیشادی ببریدش اصفهان ، عالیه

وضع منم همینه هر کی بچم میبینه فکر میکنه بچم دوسالشه

دختر منم ۱۳ قد ۹۷
اول یه دکتر غدد اطفال ببر که خیالت راحت بشه بچه سالمه مشکلی نیست بعد اگه غذاشو میخوره دیگه حرص نخور
بعضی بچه هام این مدلین
حالا میگن ژنتیکی من قدم ۱۶۸ همسرم ۱۹۰
ولی من خودم بچه بودم فوق العاده لاغر و ریز بودم
یهو تو بلوغ از همه قدم بلند تر شد رشد کردم حس میکنم دخترمم مثل خودمه

نگران نباش، دختر من قدش ۹۹ وزنش ۱۲ کیلو.
اینا ژنتیکی ریز و کوچولوان دیگه نمیشه حرص قد و وزنشونم بخوریم که.
انقدر حرص داریم بخوریم، دیگه قد و وزنو ولش کن

حرص نخور عزیزم اگه رشد نموداری خوبی داره جای نگرانی نیست، قد خودت و همسرت چنده؟

سوال های مرتبط