۳ پاسخ

منم وقتی خوابش سنگین باشه آروغ نمیزنه برا همین به شکم میخوابونمش یه به پهلو

اره یه ذره عمودی بگیرش بعد به‌پعلو بزارش

دختر منم وقتی خوابه نمیزنه من میخابونمش به پهلو و زیرسرشو شیب. میزارم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی