۴ پاسخ

پسر منم 🙉

دختر منم خیلی گریه می‌کنه ساکت نمیشه

وااااای من روانی شدم روانیییییی
بردمش دکتر گفت امگا سه بده بهتر میشه

بچه منم همینه

سوال های مرتبط