من طبق پریود، ۳۰ اردیبهشتم، طبق انتی ۲۳ اردیبهشت
دکترم گفت پریودت رو در نظر میگیرم چون باید مطمئن باشم ۳۸ هفته رو پر کرده
هیچکدوم
اگر طبیعی باشه که هر وقت دردت گرفت زایمان میکنی
اگر سزارین باشه فکر کنم بر اساس ان تی، تاریخ میدن
ان تی
همه بر اساس انتی هستن
انتی ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.