خانوما شما بر اساس انتی زایمان کردین یا اخرین پریود ؟

۵ پاسخ

من طبق پریود، ۳۰ اردیبهشتم، طبق انتی ۲۳ اردیبهشت
دکترم گفت پریودت رو در نظر میگیرم چون باید مطمئن باشم ۳۸ هفته رو پر کرده

هیچکدوم
اگر طبیعی باشه که هر وقت دردت گرفت زایمان میکنی
اگر سزارین باشه فکر کنم بر اساس ان تی، تاریخ میدن

ان تی

همه بر اساس انتی هستن

انتی ...

سوال های مرتبط