پستونک هی اور شی خوبه یا اونت؟

۶ پاسخ

من اونت گرفتم

من اونت گرفتم راضیم

منم اونت بادومی میدم

من اونت سری بادومی گرفتم

من اونت میدم راضی ام مدل الترا سافت که بادومیه

من از اول اونت دادم تا الان راضیم.سری ارتودنسی

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۱۰ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی