من از قیافه هی اور شی خیلی بدم میاد...
ولی به نظرم دوتایی نخر، من بسته دوتاییشو گرفتم هررررر کار میکنم نمیگیره پستونکو، دوتا مک میزنه میبینه مزه نداره تف میکنه
خیلی تفاوت خاصی ندارن جز برند بود و باکلاسی و صد البته هزینه زیاد
پستونک چیزی هست که باید ماهی یا دوماهی یکبار عوض کنی اگر واقعا هزینه برات مهم نیست و لوکس بودن مهمه هیراورشی قطعا
اگر نه اونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.