پستونک هی اور شی بهتره یا اونت

۲ پاسخ

من از قیافه هی اور شی خیلی بدم میاد...
ولی به نظرم دوتایی نخر، من بسته دوتاییشو گرفتم هررررر کار میکنم نمیگیره پستونکو، دوتا مک میزنه میبینه مزه نداره تف میکنه

خیلی تفاوت خاصی ندارن جز برند بود و باکلاسی و صد البته هزینه زیاد
پستونک چیزی هست که باید ماهی یا دوماهی یکبار عوض کنی اگر واقعا هزینه برات مهم نیست و لوکس بودن مهمه هیراورشی قطعا
اگر نه اونت

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی