۷ پاسخ

من ببلاک 1 میدم خوبه

من ببلاک رو تایید میکنم هم زود هضم تره هم سبک تره بچه ام اذیت نمیشه

ابتامیل پپتی جونیور

ببلاک دوتا دخترم دادم

اپتامیل

همه بچه ها دل‌درد و نفخ دارن سه ماه ک بگذره بهتر میشه

من ابتامیل دادم از وقتی دنیا اومده

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی