۷ پاسخ

دیرتر بخوابون خودتم یه استراحتی کنی از اون ور دیرتر بیدار شه. نابود میشی که اینطوری. دیرتر بخوابون شاید خسته تر باشه خوابش عمیق شه

ساعت‌های ۱۲ اینا بخوابونش

یکم دیرتر بخوابونش

عزیزم خب بچه ۹ شب خوابیده تا ۵ صبح خوابش تکمیل شده دیگه، ولی خب این مدل خوابیدن فقط آزار و اذیتش واسه خودته یا هم خودتم باید همون ۱۰ شب بخوابی

بااول که بیدارشدوشیرش دادی بعدش ژل بی بی دنت اندازه یه نخودبمال به لثه هاش ودیگه تاچنددقیقه هیچی نده بخوره وبخابونش

یکی توگهواره گفته بود بچه انگل داشته

تصویر

شب ساعت چند میخوابه؟

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی