بچها بنظرتون ازین بگیرم خیلی خوشم میاد فقط نمی‌دونم کاربردی یا نه ؟

تصویر
۷ پاسخ

خوشگلن واقعا ولی هیچ کاربردی نداره‌ در حد ۲تا عکس فقط😁

منم خریدم عزیزم چون فضای اتاقم کمه این خوبه میتونم بخوابونم توش تا هر موقع هم ب کار بیاد استفاده میکنم
یه کریر چوبی هم گرفتم واسه بیرون خونه باغ و اینا ک زمین نزارمش

من خریدم خیلی خوشگله.کنار تختم چون جا کم بود این قشنگ جا میشه.تو مهمونی ها هم بجای تشک گارددار میشه استفاده کرد. ولی خب بچه بکر نکنم بیشتر از ۳-۴ماه توش بمونه .ارتفاعش کمه بررگتر بشه ممکنه تکون بخوره بیفته

بنظرم به کارت نمیاد عزیزم
تحت کنار مادر از اون مدل برقیا که تکون‌میخوره و آنتی کولیک هم هست بهتره سایزشم بزرگ تره تا چند سال میشه استفاده کرد
اما اینا خیلی کوچیک هستن

منم خیلی دوست دارم
ولی فک نکنم اونقدر کارایی داشته باشه بیشتر برا قشنگیه ک مهمون میاد بچه رو بزاری اونجا

زیاد استفاده نمیشه بیشتر برای قشنگیه اگه هزینش برات مهم نیست بگیر خیلی خوشگلن

منم خیلی از اینا دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری