۶ پاسخ

من تعطیلات عید گرفتم دخترمم ۱۶ روز بعد من گرفت الان خوب شدیم اما جاش مونده رو هر دومون نمیدونم چه کنم عروسی هم دعوتم

منم نگرفتم اینقد میترسم الان بگیرم

من۱۳ هفته باردار بودم ابله گرفتم

نگران نباش بچهت هم اگه بگیره سبک میگیره

من پسرم ۸ماهش بود گرفتم
اما پسرم نگرفت

من تو بارداری گرفتم😑

سوال های مرتبط