سلام پای چپم ورم کرده مشکلی نداره

۹ پاسخ

علت فهمیدی بهم بوگو

منم مثی توام

ولی فک کنم یه طرف باشه مشکل داره حتما برید دکتر

ورم یه طرفه میگن باید حتما ب پزشک مراجعه کنی

خیلی خطرناکه ورم یکطرفه

ورم به طرفه خطرناکه حتما برو بیمارستان

ولي يه انگشت محكم فشار بديد اگر جاش نموند طبيعيه تو هفته هاي بالا

حتما با بقيه علايم مثل فشار خون سردرد تاري ديد و اين چيزا چك كنين و با دكترتون مشورت كنيد

من پای راستم ورم کرده😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری