خانما کیا شیردوش برقی گرفتن؟ راضی هستید، اسمشو هم بگید لطفا

۶ پاسخ

سلام ببخشید شما هم ندول تیروعید دارید سایتش چند بود چیکار کردین من تازه متوجه شدم

ببخشید یه سوال واقعا شیر دوش واجبه بگیریم ؟ واسه چ وقتای خوبه؟

من خیلی خیلی راضی بودم عالی بود انواع مدل مکش داره که میتونید کم و زیاد کنید تو بیمارستان که بودم همه ازش عکس گرفتن حتی ماماها

تصویر

فيليپس اونت

سلام عزیزم خوبی با اجازت 👇🏼💙

دوست عزیز تو روبیکا گروه زدیم خانومانه🥹💜
اگه دوست داشتی بهم پیام بده عضوت کنم

ولی خشحال میشم بیاییا😉🖐🏻
@FFMFF19

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی