۳ پاسخ

آره منم گرفتم. الان یه کم بهتر شدم

بهتر نشدی هنوز ؟
رفتی دوز دوم رو بزنی علائمت رو بگو چکت کنن از نگرانی در بیای ولی اینا طبیعیه

وای اره 🥲من خیلی حالم بد بود من حتی قند خونم هم. رفته بود بالا مدام میرفتم سرویس و آب میخوردم

سوال های مرتبط