۳ پاسخ

من عادی همون وعده ها خودمو میخوردم

من قندم رفت بالا تا چند روز رعایت میکردم

خانوما توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط