۲ پاسخ

برید متخصص مغزواعصاب نقشه مغزی میگیرن اگر افسردگی داشته باشید مشخص میشه و قرص لازم تجویز میشه من به شخصه هربار پیش روانشناس و مشاور رفتم بهتر نشدم هیچ بدتر شدم به نظرم افسردگی بعد از زایمان چیزی نیست که با مشاور درست بشه چون تاثیر هورمون روی مغز هست

اگه احساس بی خوابی یا پرخوابی داری وزنت به شدت کم یا زیاد شده احساس پوچی و کمبود اعتماد به نفس می کنی مثل قبل به ظاهرت نمی رسی احساس پوچی بی ارزشی گناه یا گریه بی دلیل داری باید حدود سه تا شش ماه دارو بخوری وقتی احساس بدی بهت غلبه کرد دائم به خودت بگو این روزا می گذره از آفتاب اول صبح غافل نشو صبح ها دوش بگیر سرحال بشی اگه دکتر بهت اجازه داد هفته ای دوبار قرص امگا۳ همراه با غذا بخور خیلی خوبه تو این موقعیت چون آدم به خودش نمی رسه دندوناشم خراب میشه و پوستش خراب میشه مشکل گوارشی پیدا می کنی مواظب باش فیلم کمدی نگاه کن تو طبیعت قدم بزن حتی اگه حوصله نداشتی شب ها توی گوشی نباش سرساعت بخواب

سوال های مرتبط