۹ پاسخ

وقت نداشتم بهش اهمیت بدم خودش خوب شد😕🥴

گریه
ما نباید فقط کاری کنیم همسر هم باید همراهی کنه واسه من که نکرد

من اسنترا خوردم

من همچنان درگیرم بهش

از آخرای بارداریم شروع شد دکتر بهم احتمال داد بعد زایمان تشدید بشه ولی دیگه روزای اخر بارداریم خورد به جنگ و اینقدر استرس داشتم افسردگی لابلاش دفن شد
ولی با به دنیا اومدن دخترم شروع شد و تا ۶ ماهگی همینجوری بودم نتونستم برم پیش روانشناس اصلا نمیتونستم با دخترم اینجور جاها برم تقریبا بعد ۶ ماهگی خوب شدم فکر میکنم خفیف بود ولی آدم دیگه ای بودم یه شخصیت دیگه.

حتما برو پیش،روانشناس
اگ درمان نشدی
برو روانپزشک
چون واقعا جزو بدترین نوع افسردگی هاست

والا من وقت نداشتم افسردگی بگیرم 😄

اصلا فرصت افسرده شدن نموند برام😅

هیچکار🥴🥴

سوال های مرتبط