۶ پاسخ

آره من هیچچچچچ علائمی نداشتم

اره من هنوز ندارم

بله من هم

بعله من

اره منم نداشتم فقط تخمدان سمت چپم خیلی درد داشت

من الان سینه درد دارم رگش هم زده بیرون چند روز دیگه موعودمه

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری