۳ پاسخ

نترس ترشحه منم دوبار الکی رفتم بیمارستان از ترسم😂

اول خودتو خشک کن، بعد دستمال بگیر و محکم سرفه کن، اگه کیسه اب باشه چند قطره مثل ادرار میاد

منم دارم ترشح یه کوچولو حالت غلظت خاصی داره و بوی ترشح میده
اما اگه کیسه آب باشه عین آبه بدون بو

سوال های مرتبط