ن عزیزم ترشح بوده
ترشح شیری نه کیسه اب نیست... کیسه لب ابش مثل ادراره بی رنگ وبو هست... یه پدبزار ونیم ساعت راه برو اگه خیس شد کیسه ابه اگه خشک موندترشحات طبیعیه... شاید عفونت داری
طبیعیه نگران نباش
والا من همیشه ترشح این رنگی دارم
ترشحه.چرا اینجا همه فکر میکنن نشتی دارن🤣🤣کیسه آب که به همین راحتی نشتی نمیکنه
ترشح عزیزم واسه منم اینجوریه
ترشحه، و نشان بارداریِ سالم
بدن کثیفی ها رو خودش میریزه بیرون
ترشحه یه روزایی زیاد میشه
نه ترشح بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.