۸ پاسخ

آنفولانزاست دختر منم اینجور شد

عزیزم اول که پاراکید دیگه برای سن این سن ضعیف هست بروفن بده
و اینکه ویروس هست
من پسرم دوبار دکتر بردم
اصلا همش تب میکرد تا آخر سوزن زد خوب شد

ببرش دکتر وا

عزیزم احتمالا عفونت توی بدنشه ببر دکتر دارو بگیر

اكثر بچه ها اين تب رو گرفتن بدون علايم ويروسيه معمولا

اگه تبش بالاس شیاف بزار

عزیزم اگه تب میکنه عفونت داره بدنش یسر ببرش دکتر

شیاف بزار

سوال های مرتبط