عزیزم باید بخارپز بشه
کمپوت ک نمیخوای درست کنی😁
وای چ خبره مگه مربا میپزی 🤣🤣🤣این همه آب این همه سیب🤣
بعداز چند ماه پوره سیب زمینی بدم
منم یه باز درست کردم اینطوری شد
البته برا خودتون
حیف نریز بره کمی شکر و زعفران و هل و گلاب بزن بزار کمپوت شه
بریزم بره 😑😑اصلا به دلم نشست
یعنی سیباش خرابه چی زدن
یذره سیب زمینی نگینی میکرده تو یه سبد کوچیک میزاشتی بخارپز شه براش
باید بخار پز کنی نه ابپز
سیباش خیلی زیاده واسه یه وعده این هم هندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.