۴ پاسخ

ما کرج بودیم برای ما یکسال طول کشید تا نوبتمون بشه.باید سایتش ثبت نام کنی مدام چک کنی ببینی کی نوبتت میشه نوبتت شد دوروز وقت دادی بری بانک برای تحویل مدارک

من گرفتم ۴۴ تومن ۱ ماهه هم‌اومد حسابمون

۴۴تمن
منک نمیگیرم چن ماه زمان میبره تا بیاد
شنیدم دو س تومن هم باید بدی آزادش کنی
کار مزد هم هست
ضامن هم نباشه باید رو بزنی
ارزش ندارع

بله گل
من همسرم زد ولی یا تو سایت بانک مرکزی باید ثبت نام کنی یا تو دولت من

سوال های مرتبط

مامان سیروان کوچولو🍼 مامان سیروان کوچولو🍼 ۵ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری