چرا باید دارو میداد، من همون اول بردم دکتر دقیقا دختر منم بی قراری میکرد به خودش میپیچید گاهی بهش قطره داده
پدی لاکت به پسرم داده دکتر … همینجوری برای بهبود گوارش و …
اگه عزیزم به خودش میپیچه و پاهاشو تو دلش جمع میکنه یا تایم خاصی اینطوره مثلا صبح ها یا عصر نزدیک شب اینا کولیکه باید قطره مصرف کنه دختر منم خیلی زود دل دردش شروع شد اولش پدی لاکت میخورد خیلی تاثیر نداشت پدیا بست و گریمیچر خارجی هم موثر نبود دیگه الان بهش کولیکز ساخته فقط سر خود نباید بگیری بهش بدیا ببین دکتر چی میگه
عرق نعنا ۵ قطره بده من میدم خوبه میخوابه
عزیزم شیرخودتو میدی؟
اگه آره روزی یکی دوبار رازیانه دم کن بخور هم باد بره و نفخ غذاهایی ک میخوری رو میگیره هم شیرت زیاد میکنه
یکم عرق نعنا با آب قاطی کن بخور در حد یه دری بطری
غذاهای نفاخ هم فعلا نخور
از بعداز چهله کم کم شروع کن بخور
پیازم که اصلا نخور
فک میکنم اینا که میگی علائم کولیک هست
طبیعیه عزیزم وقتی گریه میکنه پشتشو ماساژبده اروم میشه
دل درد داره؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.