من لباسای سایز صفر و یکشو همرو چیدم مرتب داخل ی کشو
ردیفی ی ردیف سرهمیا ی ردیف شلوار ی ردیف رکابی ب ردیف بلوز شلوار همینطور ردیفی پیش بردمش
بقیه لباسارم اویزون کردم از کمدش
و اینک لطفا همچیو از کارتنش در بیارید چیدنی خیلی بهتر و مرتب تره
منم بلد نیستم😐
کشوهاش ایناس
من لباسارو اویز زدم کشوهاش وسیله گذاشتم لباس بذارم کشوها تو اویز خالی میمونه اخه😂
چیدن کشو هم ایده میخواد مگه😁
به نظرم ایده آل ترین و کاربردی ترین حالت لول کردنه اونم بعد تولد
البته من چون تکه تکه شدم سر شستن و اتو کردن لباسا همه رو تو نایلون بسته بندی کردم که تا اون موقع گرد و غبار و خاک نشینه روشون
من قصددارم کشو بالا سایز صفرو یک باشه
کشو دوم سایز دووسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.