۶ پاسخ

من لباسای سایز صفر و یکشو همرو چیدم مرتب داخل ی کشو
ردیفی ی ردیف سرهمیا ی ردیف شلوار ی ردیف رکابی ب ردیف بلوز شلوار همینطور ردیفی پیش بردمش
بقیه لباسارم اویزون کردم از کمدش
و اینک لطفا همچیو از کارتنش در بیارید چیدنی خیلی بهتر و مرتب تره

منم بلد نیستم😐

کشوهاش ایناس

تصویر

من لباسارو اویز زدم کشوهاش وسیله گذاشتم لباس بذارم کشوها تو اویز خالی میمونه اخه😂

تصویر

چیدن کشو هم ایده میخواد مگه😁
به نظرم ایده آل ترین و کاربردی ترین حالت لول کردنه اونم بعد تولد
البته من چون تکه تکه شدم سر شستن و اتو کردن لباسا همه رو تو نایلون بسته بندی کردم که تا اون موقع گرد و غبار و خاک نشینه روشون

من قصددارم کشو بالا سایز صفرو یک باشه
کشو دوم سایز دووسه

سوال های مرتبط