مامانای گل پسرم خیلی پنیری بالا میاره زرری ک نداره

۳ پاسخ

اروغش بگیر یه ربع صاف نگهش دار بعد شیر.موقع شیر دادن هم حتما به بچه شیب بده سرش بالاتر باشه
پنیری مشکلی نداره.شیر زلال باشه رفلاکس هست

نه شیرت ترشه داره بالا بیاره بهتر ک تو دلش بمونه دل درد بشه اما حتما اروغش رو بگیر و ی پنج دقبقه بعد شیر صاف بمونه

احتمالا رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی