اروغش بگیر یه ربع صاف نگهش دار بعد شیر.موقع شیر دادن هم حتما به بچه شیب بده سرش بالاتر باشه
پنیری مشکلی نداره.شیر زلال باشه رفلاکس هست
نه شیرت ترشه داره بالا بیاره بهتر ک تو دلش بمونه دل درد بشه اما حتما اروغش رو بگیر و ی پنج دقبقه بعد شیر صاف بمونه
احتمالا رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.